Obchodní podmínky | Cykloprofi

Obchodní podmínky

On-line internetový obchod společnosti CYKLO PROFI (Pavel Vondrouš IČ 69854165) umožňuje pohodlné nákupy až do domu či firmy širokému spektru zákazníků. Výhodně nakoupit cyklo komponenty zde mohou soukromé osoby, firmy i státní organizace. Výhodou nákupu přes Internet je pohodlný výběr a nákup z klidu domova či kanceláře. Zboží je možné doručit poštou, velmi oblíbený způsob je rezervace zboží přes internet a následný osobní odběr na prodejně v Holicích. Takto se zákazník automatickým e-mailem dozví, že objednané zboží je připravené k odběru a může si jej vyzvednout na prodejně.

 

Proč nakupovat v e-shopu CYKLO PROFI (Pavel Vondrouš IČ 69854165)?

- je pro Vás připraven široký sortiment zboží s obrázky a popisy internetové ceny produktů jsou velmi výhodné pokud nejsou všechny produkty objednávky skladem, obdrží zákazník automatický e-mail, jakmile se chybějící zboží naskladní - není tedy třeba kontrolovat stav položek

 

Společnost CYKLO PROFI (Pavel Vondrouš IČ 69854165) patří mezi největší prodejce v regionu a nabízí zázemí stabilní společnosti s více než patnáctiletou historií.

Obvyklý postup při objednání zboží přes Internet:

1. výběr zboží z katalogu

2. přidání zboží z katalogu do košíku

3. odeslání košíku, které znamená vytvoření objednávky

4. osobní odběr nebo expedice zboží

 

Uplatnění reklamace:

- v případě, že potřebujete odbornou pomoc při nastavení nebo detekci příčiny problému, kontaktujte naši prodejnu na tel.: 777 275 498, 777 275 499 nebo na e-mailu cykloprofi@seznam.cz. Pracovník servisního oddělení posoudí, zda se skutečně může jednat o vadu výrobku, a doporučí Vám jeden z postupů: Pokud bylo zboží doručeno poštou, zašlete výrobek zpět na naši adresu a zásilku označte slovem "REKLAMACE". Výrobek je třeba zabalit do původního obalu, přiložit veškerou dokumentaci, která byla s výrobkem dodávána. Je třeba také přidat dokument, na kterém musí být tyto údaje: Jméno a adresa odběratele, kontakt, označení výrobku, číslo faktury, na které byl výrobek nakoupen a popis závady. Po přijetí zásilky bude výrobek předán reklamačnímu oddělení k vyřízení reklamace. Pokud bylo zboží odebráno osobně, je třeba dopravit vadný výrobek na adresu dodavatele, tj. Vyskomýtská 427, 534 01 Holice v Čechách. Zde bude vadný výrobek převzat do reklamačního řízení. Pozn.: Způsob vyřizování reklamací se řídí reklamačním řádem dodavatele. Právo na odstoupení od smlouvy.  Spotřebitel, který zakoupil zboží jinak než osobně a bylo mu doručeno libovolnou přepravní službou, má v souladu s Občanským zákoníkem právo odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Pro odstoupení od smlouvy je třeba písemně dodavateli oznámit odstoupení od smlouvy a poté zaslat dodavateli kompletní zboží v nepoškozeném obalu, bez známek uživání, nejlépe nerozbalené. Zboží neposílejte na dobírku. Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího dodávku zboží upraveného na přání kupujícího či zboží objednané speciálně a výslovně na jeho přání a které nebylo v době objednávky skladem dodávku spotřebního materiálu, u kterého spotřebitel porušil originální obal nebo které je už nějakým způsobem použito.